Regulamin

1. Informacje o sprzedawcy

Sklep internetowy prowadzony jest przez:

  • Winnica Jassa Sp. z o.o.
  • Adres: Kołowo, ul. Widokowa 10, 74-106 Stare Czarnowo
  • NIP: 8581884535
  • REGON: 526433996
  • Telefon: +48 507 22 22 39
  • E-mail: ilona.jassa@winnicajassa.pl

2. Warunki zakupów

  • Wszystkie ceny podane na stronie internetowej winnicy są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Zamówienia można składać przez całą dobę, jednak ich realizacja odbywa się w dni robocze.
  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie drogą mailową.
  • Klient ma obowiązek podać prawidłowe dane kontaktowe oraz adresowe niezbędne do realizacji zamówienia.
  • Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.
  • Weryfikacja wieku kupujących:
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sprzedaż alkoholu jest dozwolona wyłącznie osobom pełnoletnim (powyżej 18 roku życia).
    • Przy uruchomieniu strony klient jest zobowiązany do potwierdzenia swojej pełnoletniości.
    • Weryfikacja wieku może być dokonana przy dostawie zamówienia poprzez okazanie dokumentu tożsamości kurierowi. W przypadku odmowy okazania dokumentu lub stwierdzenia niepełnoletności, zamówienie nie zostanie wydane, a koszty dostawy zostaną poniesione przez zamawiającego.

3. Płatności

Dostępne metody płatności to:

  • Przelew bankowy.
  • Płatność kartą kredytową/debetową.
  • Płatność za pobraniem.

4. Dostawa

  1. Koszty dostawy są ustalane indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia i miejsca dostawy.
  2. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  4. Forma dostawy/odbioru produktu:
    • Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich, które są odpowiednio przeszkolone i uprawnione do weryfikacji wieku odbiorcy.
    • W przypadku stwierdzenia, że odbiorca jest niepełnoletni, przesyłka nie zostanie wydana, a koszty związane z powrotem przesyłki do nadawcy ponosi zamawiający.
    • Możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów w siedzibie winnicy po uprzednim umówieniu terminu.

5. Reklamacje

  1. Zgłaszanie reklamacji drogą mailową: ilona.jassa@winnicajassa.pl
  2. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową: ilona.jassa@winnicajassa.pl.
  3. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  4. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
    • Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
    • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
    • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
    • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni. Produkt zostanie odesłany na koszt zamawiającego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

6. Zwrot produktów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
  2. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  3. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Klient odsyła zwracany towar na własny koszt.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  • Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt zamawiającego.