Regulamin zakupów

 

1. Informacje o Sprzedawcy

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez:
    • Winnica Jassa Sp. z o.o.
    • Adres: Kołowo, ul. Widokowa 10, 74-106 Stare Czarnowo
    • NIP: 8581884535
    • REGON: 526433996
    • Telefon: +48 507 22 22 39
    • E-mail: ilona.jassa@winnicajassa.pl

2. Warunki Zakupów

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej winnicy są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Zamówienia można składać przez całą dobę, jednak ich realizacja odbywa się w dni robocze.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie drogą mailową.
  4. Klient ma obowiązek podać prawidłowe dane kontaktowe oraz adresowe niezbędne do realizacji zamówienia.
  5. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski.
  6. Weryfikacja wieku kupujących:
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sprzedaż alkoholu jest dozwolona wyłącznie osobom pełnoletnim (powyżej 18 roku życia).
    • Przy uruchomieniu strony klient jest zobowiązany do potwierdzenia swojej pełnoletniości.
    • Weryfikacja wieku może być dokonana przy dostawie zamówienia poprzez okazanie dokumentu tożsamości kurierowi. W przypadku odmowy okazania dokumentu lub stwierdzenia niepełnoletności, zamówienie nie zostanie wydane, a koszty dostawy zostaną poniesione przez zamawiającego.

3. Płatności

  1. Dostępne metody płatności to:
    • Przelew bankowy
    • Płatność kartą kredytową/debetową
    • Płatność za pobraniem

4. Dostawa

  1. Koszty dostawy są ustalane indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia i miejsca dostawy.
  2. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  4. Forma dostawy/odbioru produktu:
    • Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich, które są odpowiednio przeszkolone i uprawnione do weryfikacji wieku odbiorcy.
    • W przypadku stwierdzenia, że odbiorca jest niepełnoletni, przesyłka nie zostanie wydana, a koszty związane z powrotem przesyłki do nadawcy ponosi zamawiający.
    • Możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów w siedzibie winnicy po uprzednim umówieniu terminu.

Polityka zwrotów i reklamacje

 

1. Reklamacje

  1. Zgłaszanie reklamacji drogą mailową: ilona.jassa@winnicajassa.pl
  2. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą mailową: ilona.jassa@winnicajassa.pl.
  3. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  4. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

 

    1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

    1. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

    1. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

    1. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni. Produkt zostanie odesłany na koszt zamawiającego.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

2. Zwrot produktów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
  2. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  3. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Klient odsyła zwracany towar na własny koszt.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

 

    1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

    1. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

    1. ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

    1. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU 

Na mocy ustawy (art 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne znaki banderoli i opakowanie, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany). Dotyczy produktów spożywczych hermetycznie zamkniętych.

Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………………………………………………….

Adres zamieszkania:  …………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

E-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Telefon kontaktowy: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr paragonu, data wystawienia: ……………………………………………………………………………………………………………………

Zwracany produkt: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Przyczyna zwrotu/ bez podania przyczyny zwrotu*: ……………………………………………………………………………

Proszę o zwrot pieniędzy na konto nr

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

należące do  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Oświadczam, że zwracany przeze mnie towar nie był używany i otwierany

………………………………………….                                    ……………………………………………………………   
            (miejscowość, data)                                                                    (podpis)  

*niepotrzebne skreślić

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt na koszt zamawiającego.

Strona przeznaczona tylko dla osób pełnoletnich.

Masz ukończone 18 lat?